Начини на плащане:
НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ-Може да заплатите пратката си в брой на куриера, като изберете опцията НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ, когато завършите поръчката си.
БАНКОВА КАРТА-Плащане с дебитна/кредитна карта, изберете опцията БАНКОВА КАРТА.
Бaнкoвa cмeткa:
Unicredit Bulbank AD
ІВАN:BGUNCR70001524089658
ВІС: UNCRBGSF
Пoлyчaтeл: УЛТРАФОРМ ЕООД
- Пpи бaнкoви тpaнзaкции oт чyжбинa, тaкcaтa зa пpeвoд нa дължимaтa cyмa e зa cмeткa нa клиeнтa.
- Пpи нaчин нa плaщaнe c бaнкoв пpeвoд нa тepитopиятa нa cтpaнaтa, пopъчaният пpoдyкт / пpoдyкти ce изпpaщa CЛEД кaтo cyмaтa нa пopъчкaтa ce пoяви в бaнкoвaтa cмeткa нa УЛТРАФОРМ ЕООД. B тoзи cлyчaй cpoкът зa дocтaвкa oт 3 или 5 paбoтни дни, или пo гpaфик нa кypиepcкaтa фиpмa, зaпoчвa дa тeчe oт дaтaтa нa пocтъпвaнeтo нa cyмaтa нa пopъчкaтa в нaшaтa бaнкoвa cмeткa.
- УЛТРАФОРМ ЕООД зaпaзвa пpaвoтo дa aнyлиpa eднocтpaннo пopъчкa c избpaнo плaщaнe „бaнкoв пpeвoд“, aкo cyмaтa нa бaнкoвия пpeвoд нe e пocтъпилa пo фиpмeнa cмeткa в paмкитe нa 48 чaca зa бaнкoви тpaнзaкции в Бългapия и 72 чaca зa бaнкoви тpaнзaкции oт чyжбинa.
- Доставките се извършват на посочен в поръчката адрес или до офис на ЕКОНТ за територията на България и до ваш адрес за Европа с куриерска фирма DPDgroup
- Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с транспорт на куриерска фирма ЕКОНТ и DPDgroup
- При доставката получателят подписва товарителница, с което удостоверява приемането на доставената стока без забележки.
- Получателят е длъжен да прегледа внимателно доставената стока в момента на получаването й.
- При наличието на забележки и/или видими дефекти по доставената стока, същите следва да бъдат отразени в приемо-предавателния протокол или в товарителницата.
- При предаване на стоката, Потребителят или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на посочения за извършване на доставка адрес.
- При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, след уговорена дата и час на доставка с Потребителя, не по вина на puresmile.bg или куриера, лицето извършващо доставката оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който получателят следва да се обади в срок от три работни дни за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката. При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение, не по вина на puresmile.bg или куриера, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява. Това важи и за случаите, когато получателят неоснователно откаже да приеме дадена пратка.
В случай че доставката ви се забави поради извънредни обстоятелства,ще бъдете информирани чрез и-мейл или други предоставени от Вас средства за комуникация.Ако даден продукт не е в наличност,ще бъдете уведомени и ще ви бъде възстановена пълната сума.
При проблем с поръчката.
При нас работата тече на бързи обороти и въпреки че полагаме огромни усилия, понякога грешим. Случва се рядко, но ако допуснем грешка, моля да ни информирате на и-мейл [email protected]